poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Komoda. A chest of drawers

       
         Witajcie kochani! W dzisiejszym poście w roli głównej wystąpi komoda... O zrobieniu takiej komody rozmyślałam od dawna. Uwielbiam je w pełnym wymiarze i marzy mi się taka, ale nie mam na nie miejsca w mieszkaniu. W końcu jednak znalazłam sposób żeby zrealizować marzenie... w wersji mini. Część drewniana powstała z bardzo cienkiej sklejki pozyskanej z podkradzionego własnemu dziecku opakowania na puzzle...Komoda, nieco obdrapana i postarzona zamieszkała już w mini-szklarence.

Hello again everyone! Today I want to present you my new chest of drawers  I have loved wicker chests of drawers and cupboards since I saw them. Unfortunately, I have no space for them in my full size apartment... So I decided to fulfill my dream in 1:12 scale. The wooden part is made of an old puzzle box that I "borrowed" from my son's room... The chest of draers, weathered and worn will live in my mini greenhouse.





8 komentarzy:

  1. Dla mnie też -jesteś mistrzynią, nie tylko 100% realizmu, ale i cała gama uroku,co moim zdaniem sprawia ze to już nie rzemiosło a sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Замечательный комод. Он выглядит так реально. Супер!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, Kamilla! Piękna komoda! Wygląda bardzo realistycznie. Wydaje się, że miejsca na wiele przydatnych rzeczy w nim. Uściski, Julia

    OdpowiedzUsuń