poniedziałek, 31 lipca 2017

Artykuł w American Miniaturist. An article about me!

        Kochani, tym razem nie będzie o nowych miniaturkach, dziś będzie o artykule w gazecie... artykule o mnie. Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam, ale czasopismo American Miniaturist zadedykowało mi całe pięć stron w sierpniowym numerze. Dziś rano dotarł do mnie mój własny papierowy egzemplarz, więc musiałam podzielić się z wami moją radością!

     This time no new miniatures... Today I wanted to share with you my happiness! This morning I got my own paper version of American Miniaturist (No 172, August) where you can find a feature article about me! Five pages! I am not sure I deserve it but I am soooooooooooooooooooo excited! 




11 komentarzy:


  1. gratuluję, należało się,bo to są cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  2. Por supuesto que lo mereces!!! Felicidades!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Many Congratulations Kamilla! The 5 page article looks like it showcase your little wicker "Masterpieces" Beautifully! :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations !! I'm happy for you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje z calego serca droga Kamillo, jestes mistrzynia wyplatania przepieknych miniaturek .
    Pozdrawiam -Karina

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni zasłużyłaś! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. teraz się nie opędzisz od zamówień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ¡Perfectas!estos trabajos se merecen el reportaje.Feliz fin de semana:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale prosto od serca - gratulacje! Zasłużyłaś sobie na to swoją pracą! Jesteś wielką Artystką i skromnym człowiekiem! Gratuluję. Uwielbiam ten blog. Do życzeń dopisuję moją Mamę, która w zachwycie zagląda tu i w ciszy delektuje się estetyką Twoich prac! :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń