poniedziałek, 24 lipca 2017

Półka do szklarenki. A ladder shelf

          Ostatnio niewiele mam czasu na miniatury. Wiadomo... wakacje,  dzieci w domu, więcej obowiązków, wyjazdów. Chwilowo zrobiłam przerwę w pleceniu i wróciłam do mojej mini szklarenki. Ciągle coś w niej zmieniam, przestawiam. Tym razem przyszło mi do głowy zrobić półkę na drobiazgi, na nasiona, dzbanek, książkę o ogrodnictwie. Półeczka prosta, na zasadzie drabinki, wykonałam ją z cienkich listewek, tektury i patyczków do szaszłyków, trochę przetarłam , postarzyłam... no i jest.

I haven't gotten a lot of time for miniatures since holidays started. Children at home, more walks, games, seaside trips. However, I managed to make a new shelf to my greenhouse, a simple one, similar to a ladder. I thought it would be useful... Some thin pieces of plywood, some cardboard and shish kebab skewers and... here it is.




7 komentarzy: