poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kosze wyściełane materiałem. Upholstered baskets.

               Nie napiszę niczego odkrywczego, ale ostatnio czas płynie mi zbyt szybko. Na szczęście bielenie mieszkania zakończone i wreszcie mogę odetchnąć. A co do bieli... ostatnio mało jej było w moich plecionkach. Nadrobiłam... Przy okazji realizacji zamówienia na białe kosze na bieliznę zafarbowałam więcej nici i uplotłam kosze wyściełane materiałem. Wyszły całkiem uroczo jak na pierwszy raz, chociaż według mnie bardziej niż na bieliznę nadają się do przechowywania zabawek w pokoiku dziecięcym.

Well, I won't write anuthing new but time runs too fast lately. Fortunately, we've finished painting our fral white and I can slow down now. As far as white colour is concerned... I got an order for two white linen baskets. I hand-dyed more thread than needed and I handwove two more baskets. They are upholstered with pink fabrics inside. I do like them but I think they are more suitable as toys baskets than linen baskets.



5 komentarzy:

  1. Son preciosa y las telas le dan un aspecto encantador!!!!! Gran trabajo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your laundry baskets and hampers are Wonderful! Your weaving skills are always IMPRESSIVE :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much Elizabeth! I have followed your blog for a long time, you are an extraordinary artist and such nice words from you are a great honour to me.

      Usuń
  3. Geniales. Me impresiona la variedad y lo perfectas que las haces.

    OdpowiedzUsuń