piątek, 10 października 2014

Nowe monstery i rozdawajka. New monstera plants and a giveaway.

             
       

      
       Monstery to chyba jedyne rośliny, które potrafię wykonać... a przynajmniej jedyne, które choć trochę przypominają oryginał. Tak więc podejrzewam, że moi mali mieszkańcy będą musieli zadowolić się ogromnymi liśćmi wystającymi z każdego pustego kąta domu. Póki co "urosły mi" kolejne dwie, papierowe. Dobrze, że rosną w dość szybkim tempie i nie trzeba czekać latami na jeden dorodny listek. 
              W związku z tym, że właśnie świętuję urodziny mojego bloga postanowiłam oddać komuś jedną z moich monster. Wszystkie widoczne są na zdjęciu. Aby wziąść udział w rozdawajce wystarczy śledzić mojego bloga i zostawić komentarz, w którym wybierzecie roślinę, którą chcecie otrzymać w przypadku wygranej. Macie tydzień czasu. Powodzenia!




            
      
  The monstera plants are probably the only plants that I am able to create... the only plants that resemble the original. I suppose that my little inhabitants will have to accept the fact that there are going to be a lot of huge leaves watching them from every corner of the house. In the meantime, two new plants "have grown" in my house. Fortunately they grow rapidly and it is not necessary to wait a long time for one big and beautiful leave.
              As I am celebrating the first birthday of my blog I would like to give one of my plants to someone. You just have to be a follower of my blog and leave a comment in which you choose the monstera you would like to get. You've got one week to do that. Good luck!

Questa volta anche in italiano. Se volete partecipare nel mio giveaway dovete diventare i miei seguaci e lasciare un commento nel quale scegliete la pianta che volete ricevere. Buona fortuna!



13 komentarzy:

  1. Mi piacciono tantissimo, partecipo molto volentieri e metto un link sul mio blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bellissime le tue piante. Io adoro le piante in miniatura. Partecipo al giveaway e metto il link sul mio blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. partecipo volentiri,le tue piante sono stupende!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział ;-) Pierwszy monsterek ten najmniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chce :) Wybieram tą dużą po środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bellissime piante, davvero brava!!

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym, chciała.. Z tyłu po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy blog anniversary (^ ^)
    I'd love to enter your lovely draw - hope you'll count me in.
    They all look so great :)
    Hugs, Irina

    OdpowiedzUsuń
  9. Complimenti per il tuo talento! In quale materiale sono fatte? Mi piace molto quella sul piedistallo! Mi piacerebbe partecipare, ti seguo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely plants. Count me in, please. Martha

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za przypomnienie na fb, bo bym zapomniała: ja! Ja! Ja! Proszę bardzo uprzejmie wliczyć mnie do give-awaya. :) :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń